Paul George

Pacers are mad serious, they play DF so good and now Danny Granger just came back! It’s gonna be dangerous. They beat NYK 3 times and MIA 2 times at least for sure. by the way my team NYK is loosing 4 times straight. smh

 

PacersはDFが今期、全NBAチームの中でイチバンえーんデス。んでもって、エースの、Danny Grangerが怪我からやっとこさ本日戻ってまいりました。マイアミもニックスもそれぞれ2、3敗していて、多分一回も勝ってないんじゃないかなー?MIAMIは勝ったか?でもPacersの勝ち越しってのは間違いないです。本当に彼らは台風の目やー。怖いなー。あと、俺は、PhillyもPLAYOFFSに入ったら危ないと思っています。わたくしのお気に入りのNew York Knicksは残念ながら多分またプレイオフは一コケと思いたくないけれど、思っています。泣)

#pacers #paulgeorge #dannygranger #blockshot #notinmyhouse #getoutofhere

 

@Chief