Tim Duncan

They got a chip of the western conference to sweep Memphis. I couldn’t expect like this situation. By the way Duncan wants to divorce with his wife Amy as soon as possible. He needs something good for his life. So it’s good win for him today. Just one more win for the world champion.

サンアントニオがメンフィスを4縦するなんて全く持って思いもしませんでした。いや、あっぱれ。コンリー君が疲れ過ぎちゃいますね。いや良く頑張りました。スパーズは毎年毎年強いけれども、プレイオフ前か最中に誰かがいっつも怪我しちゃって終わる感じでしたが、何故か今年はみんな健康。因に今年のNBAベスト5にも入っていて、大黒柱の、ダンカンさん。一刻も早く嫁と離婚したいそーらしー。性格の不一致が原因と言われています。良く喋る嫁なんだろーなー、ぺちゃくちゃ文句を。とにかく今の彼的には何かいい出来事が欲しいところでしょー。あとあと、T-Macも遂にファイナル行っちゃいます。

#SanAntonio #Spurs #divorce #TimDuncan #western

 

@Chief